شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
تعداد جانباختگان کرونایی در استان بوشهر چهار رقمی شد
بوشهر- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از ثبت هشت مورد جدید فوتی کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: تعداد جانباختگان کرونا در استان بوشهر چهار رقمی شد

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر ۴۸۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر  بستری هستند که ۵۵ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و ۲۳ نفر در وضعیت حاد بیماری هستند.

وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۱۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده و ۸۱ مورد از  افراد بستری با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: متأسفانه امروز هشت مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا، پنج آقا با ۴۹، ۷۷، ۷۰، ۵۶، ۴۹ و سال سن باسابقه بیماری سرطان، دیابت و فشارخون و سه خانم با ۸۴، ۸۳ و ۷۰ سال سن باسابقه بیماری دیابت و فشارخون در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی افزود: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در استان بوشهر تا این تاریخ هزار و سه نفر  به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۴ هزار و ۳۸۹ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کد خبر 23363
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار