دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
اختصاص ۱۰۰۰ دوز واکسن کرونا برای واکسیناسیون والدین شهدای استان
اهر- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۱۰۰۰ دوز واکسن کرونا برای واکسیناسیون والدین شهدای استان خبر داد.

عباس پورحسن در حاشیه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان اهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از اجرای «طرح سپاس» در آذربایجان‌شرقی خبر داد، گفت: ما به عنوان خادمان وظیفه داریم تا با والدین معظم شهدا و جانبازان برویم و از روحیه انقلابی و جهادی این عزیزان انرژی مثبت بگیریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، خدمت‌رسانی به والدین شهدا و ایثارگران را جزو اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد و افزود: تقدیر و قدردانی از ایثارگران و پیگیری امور درمانی جانبازان و ایثارگران از اصلی‌ترین برنامه اداره‌کل بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی در سال ۱۴۰۰ است.

وی از واکسیناسیون والدین شهدا و ایثارگران آذربایجان‌شرقی با اختصاص ۱۰۰۰ دوز واکسن کرونا در مرحله اول خبر داد، یادآور شد: همچنین در سال‌جاری یکسری برنامه‌های فرهنگی نیز برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران تدوین کرده‌ایم.

پورحسن در رابطه با مسقف‌سازی گلزار مطهر شهدای اهر گفت: بنیاد شهید عمدتاً وظیفه مرمت و یک‌سان‌سازی گلزار شهدا را بر عهده دارد و بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی برای مسقف‌سازی گلزار شهدا اعتبارات کافی ندارد از این‌رو برای مسقف‌سازی گلزار شهدا به همت مسئولان شهرستانی با همراهی شهرداری اهر نیازمند است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی؛ تحقق مطالبه‌ی مسقف‌سازی گلزار شهدای اهر را منوط به همراهی مسئولان شهرستانی دانست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این دیدارها که احمد محرم‌زاده نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت با خانواده‌های معظم شهیدان «کریم خجسته اهری»، «عباس بابایی»، «سردارعلی نظرزاده» و جانباز سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس صادق آجری ملاقات و از مقام و منزلت والای آن‌ها تجلیل کرد.

کد خبر 23622
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار