یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۰
حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای نظام است
بوشهر - رئیس شورای وحدت استان بوشهر بر لزوم تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای نظام است.

حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره در انتخابات‌های مختلف حضوری گسترده و پرشور داشته‌اند و ۲۸ خردادماه نیز حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

وی به نقش انتخابات در زندگی مردم اشاره کرد و ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه‌ای مهم و تأثیرگذار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و باید زمینه این حضور پرشور فراهم شود.

رئیس شورای وحدت استان بوشهر انتخاب دولت جوان و حزب‌اللهی را علاج درد و مشکلات کشور دانست و افزود: دولتی باید انتخاب شود که دارای سلامت اعتقادی، اخلاقی و عملکردی باشد.

لزوم تشکیل دولت جوان حزب‌الهی

وی با اشاره به شاخص و ویژگی‌های دولت جوان حزب‌اللهی تصریح کرد: چنین دولتی در بعد رویکردی، تحول‌گرا است، در بعد گفتمان خدمت محور، در بعد مدیریتی، مردمی، انقلابی و ساده زیستی و در بعد منشی، مردمی و تخصص‌گرایی است.

هاشمی قانون‌گرایی و خردگرایی در کارها و تکیه بر ظرفیت درون‌زا کشور را از ویژگی‌های دولت جوان حزب‌اللهی دانست و بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های دولت جوان و حزب اللهی می‌توان به خدمت به خلق و ارتقای عدالت، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد اشاره کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح بر اساس منویات امام راحل و مقام معظم رهبری ادامه داد: کاندیدای اصلح باید با کفایت و کارآمد، با ایمان، عدالت‌خواه و دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی داخلی کشور و جوانان باشد.

کد خبر 25662
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار