جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه در روز‌های گذشته ۹ مورد شکایت درباره وجود قرص در کیک به ما اعلام شده است افزود: تا کنون موردی از مصرف یا مسمویت با خوردن کیک‌های آلوده به قرص در استان نداشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری خارگ انلاین، عبدالمحمد خواجه‌ئیان گفت: پس از انتشار خبر‌هایی درباره وجود قرص در کیک‌های بسته‌بندی شده در برخی نقاط کشور، ما نیز گشت‌هایی را برای بررسی این موضوع در استان راه‌اندازی کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه برای اطمینان از وجود قرص باید کیک‌های بسته بندی شده باز شوند، بازرسی‌ها را طوری انجام می‌دهیم که فروشندگان دچار خسارت نشوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: در روز‌های گذشته مردم ۹ مورد شکایت درباره وجود قرص در کیک را به ما اعلام کرده‌اند که بازرس همراه آنان به فروشگاه مورد نظر رفته و بقیه مواد را بررسی کرده، اما مورد دیگری در فروشگاه دیده نشد.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون موردی از مصرف یا مسمویت با خوردن کیک‌های آلوده به قرص در استان نداشته‌ایم.

خواجه‌ئیان با تاکید بر اینکه برای اطمینان از سلامتی مردم گشت‌ها را به طور مستمر ادامه می‌دهیم افزود: از مردم نیز می‌خواهیم زمانی که مواد خوراکی را خریداری می‌کنند اول درونش را خوب ببینند بعد مصرف کنند و اگر مورد مشکوکی دیدند به واحد‌های بهداشتی یا شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند تا پیگیری شود.

کد خبر 26

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار