یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
حضور حداکثری در انتخابات باعث استحکام نظام اسلامی است
گناوه- مسئول کانون مداحان شهرستان گناوه گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات باعث حفظ و استحکام نظام مقدس اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب است.

سید علی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد و تسلیت ایام شهادت امام جعفرصادق (ع) اظهار داشت: با قرار گرفتن در آستانه انتخابات سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد، دشمنان اسلام و مسلمین به صورت ویژه به این انتخابات نظر دارند و در صدد فرصتی برای ضربه به انقلاب و نظام اسلامی هستند.

مسئول کانون مداحان شهرستان گناوه افزود: همه ما از مشکلات معیشتی، اقتصادی، فاصله طبقاتی در جامعه و ضعف‌هایی که باعث دلسردی و سرخوردگی مردم شده و کتمان شدنی نیست آگاه هستیم ولی با همه نواقص و کاستی‌ها و مشکلات که در کشور وجود دارد امروز همه باید گوش به فرمان ولایت فقیه و رهبری باشیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان یک مرجع جامع الشرایط و ولی امر جامعه اسلامی همواره بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رأی تاکید فرموده‌اند و به جد باید همه در انتخابات ۲۸ خرداد حضور بهم رسانند تا انتخابات پیش رو هر چه پرشورتر برگزار شود.

فاطمی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات یادآور شد: در انتخابات ۲۸ خرداد باید برای انتخاب فرد اصلح دقت کنیم و اگر از افراد شناخت کافی نداریم، از دیگران که مطلع و قابل اطمینان هستند، سوال کنیم و با تحقیق و بررسی، ملاک‌های مدنظر رهبر انقلاب و دوستداران نظام را در افراد مورد بررسی قرار دهیم و به فرد اصلح رأی دهیم.

مسئول کانون مداحان شهرستان گناوه ادامه داد: باید به فردی که دلسوز نظام و انقلاب و مردم، ساده زیست، پرتلاش، با اندیشه جوان‌گرایی و به دور از جناح بازی‌های سیاسی باشد، رأی بدهیم تا با ایجاد وحدت بین مردم و انسجام در جامعه، کشور در ریل پیشرفت و سعادت قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) قرار داریم، امامی که انقلاب اسلامی ایران مرهون زحمات و تلاش‌های ایشان است، رهبری که جهان را با قیام خود تکان داد و قدرتمندانه رژیم ستم شاهی را با همه قدرتش از مسند پایین آورد اما همه این توفیقات با تکیه برایمان و اخلاص و مردمی که با تمام توان و هستی خود تحت فرمان امام (ره) جان فشانی کردند میسر شد که نمونه بارز آن قیام پانزده خرداد و هشت سال دفاع مقدس است و همین امام (ره) بزرگوار فرموده‌اند: حفظ نظام از اوجب واجبات است.

وی گفت: امروز همه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تبلیغات سو و توطئه‌های خود سعی در ناامید کردن مردم و عدم حضور ملت ایران در انتخابات دارند تا انتخابات را کمرنگ جلوه دهند و لذا وظیفه جبهه فرهنگی -مذهبی برای مقابله با این توطئه‌ها، امیدآفرینی، ترغیب مردم برای شرکت آگاهانه در انتخابات و ایجاد انسجام ملی و وحدت است.

وی با تبریک سالروز انتخاب شایسته و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب به عنوان جانشین معمار کبیر انقلاب از سوی مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همه ملت ایران بار دیگر با ولی امر خود عهد می‌بندیم و با تمام وجود گوش به فرمان ایشان در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه‌ای دیگر خلق خواهیم کرد، چون سرنوشت مان را خودمان باید رقم بزنیم.

وی گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات باعث حفظ و استحکام نظام مقدس اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

مسئول کانون مداحان شهرستان گناوه بیان کرد: اعضای کانون مداحان شهرستان گناوه در کنار سایر اقشار جامعه ضمن حضور در انتخابات ۲۸ خرداد و لبیک به فرمان امام (ره) و رهبری، همه آحاد مردم به ویژه جامعه مداحان اهل بیت (ع) و هیئت‌های مذهبی شهرستان را جهت حضور پرشور و حداکثری در این انتخابات و شادی دل رهبری و ولایت و سرور قلب امام زمان (عج) و ناکامی دشمنان شیطان صفت داخلی و خارجی دعوت می‌کند.

وی در پایان از تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه که به منظور ایجاد شور انتخاباتی پرتلاش و در تکاپو هستند و رویدادها و اخبار را به مردم اطلاع رسانی می‌کنند تقدیر کرد.

کد خبر 26027
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار