یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
۱۳ شهرستان استان تهران وضعیت نارنجی کرونایی دارند
تهران- فرمانده عملیات مقابله با کرونا استان تهران گفت: تنها شهرستان‌های بهارستان، ملارد و شهرقدس وضعیت زرد داشته و مابقی ۱۳ شهرستان از جمله خود تهران وضعیت نارنجی کرونایی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه با بیان اینکه میزان بستری بیماران کرونایی و نیز مراجعه آن‌ها به مراکز درمانی طی ماه گذشته روند کاهشی داشته است، گفت: متأسفانه این روند کاهشی طی دو هفته اخیر متوقف شده است.

وی افزود: هفته‌های اول و دوم خرداد ماه شاهد کاهش بیماران کرونایی بودیم، اما از ابتدای هفته سوم این روند کاهشی متوقف شده است.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا استان تهران ادامه داد: در حال حاضر تنها شهرستان‌های بهارستان، ملارد و شهرقدس وضعیت زرد داشته و مابقی ۱۳ شهرستان از جمله خود تهران وضعیت نارنجی کرونایی دارند و پیش بینی ما این است، که این وضعیت نارنجی در هفته‌های آتی نیز تداوم داشته باشد.

وی گفت: روند مرگ و میر و ابتلاء کرونا در یک و نیم ماه اخیر نزولی بوده است، اما شیب نزولی کرونا کمتر شده و اکنون شاهد کمتر شدن سرعت کاهش کرونا هستیم و این کاهش خطرناک است.

زالی روند کنونی را نیز نزولی توصیف کرد، اما گفت: این روند نزولی بسیار شکننده است و لازم است، همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

کد خبر 26942
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار