شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کرونا کیفیت آموزش در میامی را دچار مشکلاتی کرده است
میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه در دو سال اخیر و با توجه به شرایط ناشی از کرونا، کیفیت آموزش دانش‌آموزان دچار مشکلاتی شده است، گفت: این آسیب‌ها می‌تواند تبعات داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ملایری ظهر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه خانواده‌ای که دانش‌آموز دارد، در راستای پرورش و رشد خصوصیات اخلاقی فرزند خود و تأمین نیازهایش تلاش می‌کند، تاکید کرد: بخشی از پرورش فرزند در خانه و توسط والدین و بخش عظیمی نیز توسط آموزش و پرورش و مدارس صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر و با توجه به شرایط ناشی از کرونا، کیفیت آموزش دانش‌آموزان در کشور و شهرستان میامی دچار مشکلاتی شد و آسیب‌های آموزشی در آینده‌ای نه‌چندان دور می‌تواند تبعاتی برای دانش‌آموزان داشته باشد، افزود: در این دوران، برخی از والدین با دغدغه و دلسوزی بیشتری پیگیر آموزش فرزندان خود بودند.

فرماندار میامی با بیان اینکه دانش‌آموز فردی با استعداد فراوان است و معلمان و مربیان باید به نحو احسن این استعداد را شکوفا کنند، ابراز کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند و هم والدین و هم ما وظیفه داریم تا برای آنان برنامه‌ریزی کرده و آموزش‌های لازم را به آنان بدهیم.

ملایری با بیان اینکه باید کیفیت آموزش را بالا برده و از ظرفیت خیرین و والدینی که تمایل به کمک کردن دارند نیز بهره ببریم، ابراز داشت: با فروش اموال مازاد آموزش و پرورش که اهدایی است مخالف هستیم چرا که می‌تواند منجر به کم‌رنگ‌شدن فرهنگ وقف و اهدا شود.

کد خبر 27279
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار