شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
استاندار بوشهر بر حمایت از نخستین بانوی المپیکی بوشهری تاکید کرد
ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر بر حمایت همه جانبه از نخستین بانوی ملی پوش و المپیک بوشهری فاطمه کرم‌زاده که در رقابت‌های جهانی کرواسی در رشته تیراندازی برای ایران اسلامی افتخار آفرید تاکید کرد.

عبدالکریم گراوند روز پنج‌شنبه در آیین تجلیل از فاطمه کرم‌زاده ورزشکار ملی‌پوش و المپیکی رشته تیراندازی در مسابقات جهانی تیراندازی کرواسی افزود: اراده و همت بالای این دختر ورزشکار بوشهری سبب افتخار ایران اسلامی و استان بوشهر است.

وی باتاکید بر حمایت از ورزشکاران به ویژه قهرمانان ملی و جهانی اضافه کرد: حمایت از ورزشکاران به ویژه قهرمانان ملی و جهانی در همه ابعاد ضروری است.

استاندار بوشهر بیان کرد: فاطمه کرم‌زاده نخستین بانوی بوشهری است که به مسابقات المپیک راه می‌یابد و امید می‌رود با اراده این ورزشکار بوشهری پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک ژاپن به اهتزاز درآید.

گراوند خاطرنشان کرد:  این ورزشکار بوشهری شایسته هر گونه حمایت است و درخشش وی در المپیک ژاپن سبب خوشحالی ملت ایران و استان بوشهر می‌شود.

وی گفت: امید می‌رود این ورزشکار بوشهری با اعتماد به نفس بتواند در رقابت‌های المپیک توکیو ژاپن با کسب مدال مایه غرور، افتخار و مباهات ملت ایران و مردم استان شود.

انتهای پیام

کد خبر 27889
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار