شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
استان بوشهر برای اولین بار یک بانوی ورزشکار در المپیک خواهد داشت
بوشهر- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: استان بوشهر برای اولین بار یک بانوی ورزشکار در المپیک خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بهروزیان‌فرد عصر پنجشنبه در نشست تجلیل از بانوی ورزشکار بوشهری اظهار داشت: استاندار بوشهر بر توجه ویژه به خانم فاطمه کرم‌زاده تأکید کرد که در این راستا هدایای نقدی به وی پرداخت می‌شود.

وی حمایت استاندار از ورزشکاران با مایه دلگرمی و افزایش انگیزه برای موفقیت دانست و افزود: انتظار می‌رود خانم فاطمه کرم‌زاده در رقابت‌های المپیک به مدال‌های مورد نظر دست یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه فاطمه کرم‌زاده نخستین بانوی المپیکی در تاریخ ورزش استان بوشهر است تصریح کرد: این بانوی ورزشکار بوشهری، در رقابت‌های جهانی در بین ۵۰۰ ورزشکار در رشته تفنگ بادی صاحب افتخار شد.

وی با بیان اینکه فاطمه کرم‌زاده در بخش تیمی در رشته ۱۰ متر تفنگ بادی در مسابقات جهانی کرواسی رتبه نخست کسب کرد گفت: با این اراده و همت و عملکرد موفق این ورزشکار بوشهری در مسابقات جهانی کرواسی، شانس کسب مدال در رقابت‌های المپیک توکیو ژاپن وجود دارد.

بهروزیان‌فر حمایت از این ورزشکار المپیکی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: انتظار می‌رود خانم فاطمه کرم‌زاده در رقابت‌های المپیک به مدال‌های مورد نظر دست یابد.

شرکت کرم‌زاده در دو رشته

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر هم با قدردانی از توجه ویژه استاندار بوشهر به ورزشکاران ملی و جهانی تصریح کرد: فاطمه کرم‌زاده در مسابقات جهانی کرواسی در رشته تفنگ بادی با اختلاف بسیار اندک نسبت به دیگر حریفان در رتبه چهارم جهان ایستاد و این درحالی است که در بخش تیمی در ۱۰ متر رتبه نخست کسب کرد.

حجت‌الله نوری با بیان اینکه فاطمه کرم‌زاده در رشته تیراندازی ۱۰ و ۵۰ متر در رقابت‌های المپیک توکیو ژاپن شرکت می‌کند افزود: ایشان در ۱۰ متر با تفنگ بادی و ۵۰ متر در سه وضعیت درازکش، زانوزده و حالت ایستاده در این رقابت‌ها حضور دارد.

در این آئین از خانم فاطمه کرم‌زاده تجلیل شد.

کد خبر 27890
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار