شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
همه بویلرهای نیروگاه مبین انرژی خلیج فارس در سرویس قرار گرفتند
ایسنا/بوشهر به دنبال ترکیدگی خط لوله GRP در مسیر ارسال ارسال آب به سمت نیروگاه شرکت مبین انرژی خلیج فارس، با تلاش‌های صورت گرفته اکنون همه بویلرهای این نیروگاه در سرویس قرار دارند و مجتمع‌های پتروشیمی در حال رسیدن به شرایط عادی هستند.

رئیس روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس در این خصوص اظهار کرد: امروز به دلیل ترکیدگی خط لوله GRP در مسیر ارسال ارسال آب به سمت نیروگاه شرکت مبین انرژی خلیج فارس، در تولید بخار واحد نیروگاه مجتمع اختلال به وجود آمد و سبب بروز مشکلاتی در سرویس دهی به شرکت‌های پتروشیمی فاز یک منطقه پارس شد.

 مرتضی باشی ادامه داد: بعد از این حادثه، با تلاش همه جانبه و از خودگذشتگی پرسنل شرکت و با انجام اقدامات فوری در شرایط بسیار سخت پاشش آب داغ به محل اطراف شکستگی، از توقف کامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه ممانعت شد، اما برخی شرکت‌های منطقه از مدار سرویس خارج شدند. 

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر همه بویلرهای نیروگاه مبین انرژی در سرویس قرار دارند و مجتمع‌های پتروشیمی در حال راه اندازی و رسیدن به شرایط عادی هستند.

به گزارش ایسنا، امروز خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه مشکلات فنی در «مبین انرژی خلیج فارس» و قطع ارائه برخی از سرویس‌های جانبی، تولید برخی از مجتمع‌های پتروشیمی عسلویه را متوقف کرده و توقف تولید منجر به بازگشت مشعل‌های بدسوز شده است، منتشر شد.

این خبرهای غیر رسمی از مشکلات فنی یکی از کمپرسورهای «مبین انرژی خلیج فارس» حکایت داشت و گفته بود که مسئولان این مجتمع هنوز زمان بندی برای ازسرگیری خدمات جانبی به شرکت‌های پتروشیمی همجوار اعلام نکرده‌اند.

انتهای پیام

کد خبر 27916
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار