جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹
همه آماده باشند

استاندار بوشهر گفت: طی هفته جاری شاهد بارش بی‌سابقه باران در استان بوشهر خواهیم بود و باید مرخصی همه مدیران لغو و آمادگی لازم برای شرایط بحرانی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست اضطراری شورای مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شاهد بارش‌های شدیدی طی هفته جاری در استان بوشهر خواهیم بود.

وی ادامه داد: در تماسی که رئیس سازمان هواشناسی با بنده داشته است، اعلام شد که شاهد فعالیت یک سامانه بارشی خواهیم بود که طی سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: با توجه به این وضعیت آمادگی نیروهای عملیاتی و امدادی برای این وضعیت ضروری است. مرخصی و ماموریت مدیران استانی و شهرستانی تا اطلاع ثانوی لغو است. 

وی خواستار آمادگی شهرداران و پاکسازی مسیرهای حرکت آب شد و بیان کرد: راهداری و نیروی انتظامی با همکاری هم محورهای مواصلاتی استان که دارای مشکل آبگرفتگی هستند را ساماندهی کنند.

گراوند خواستار اطلاع‌رسانی به عشایر و دامداران استان برای جلوگیری از بروز خسارات شد و افزود: مدارسی که در مسیر آبنما بوده و خطرزا هستند نسبت به تعطیلی آنها انجام شود.

وی تاکید کرد: فرمانداران تا پیش از ظهر امروز وضعیت مدارس در نقاط مختلف استان را اعلام کنند تا در زمان بارش باران، دانش آموزان دچار مشکل نشوند.

استاندار بوشهر خواستار جلوگیری از تردد شناورها شد و تصریح کرد:‌ باید اقداماتی صورت گیرد که به مردم آسیبی وارد نشود.

کد خبر 28

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار