جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
آغاز ثبت نام دهمی‌ها در بوشهر از فردا
ایسنا/بوشهر معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر از شروع ثبت نام دانش‌‎آموزان پایه تحصیلی دهم متوسطه از دوشنبه ۲۸ تیر خبر داد.

حسین درتاج اظهار کرد: دانش‌آموزانی که در نمون‌برگ هدایت تحصیلی اولویت الف قید شده است، از ۲۸ تیر تا ۳۱ مرداد می توانند با مراجعه به مدارس برای سال تحصیلی آینده ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان دارای اولویت های "الف" و "ب" و دانش آموزان هاشور خورده از چهاردهم تا پایان مرداد ماه است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به حذف اولویت "ج" از نمون‌برگ هدایت تحصیلی خاطرنشان کرد: در نمون‌برگ رشته ریاضی تنها دارای اولویت "الف" و رشته‌های علوم تجربی، علوم انسانی و فنی وحرفه ای دارای اولویت های "الف" و"ب" هستند.

درتاج اضافه کرد: کمیته هدایت تحصیلی ادارات آموزش و پرورش مسئولیت تصمیم‌گیری در خصوص دانش آموزان دارای شرایط خاص و همچنین دانش‌آموزانی که فرم هدایت تحصیلی برای آنها صادر نشده است، برعهده دارند.

وی در خصوص دانش آموزانی که شرایط ورود به شاخه یا رشته مورد علاقه شان ندارند، عنوان کرد: این گروه از دانش‌آموزان می‌توانند در شهریور همزمان با امتحانات تجدیدی در آزمون تعیین رشته مجدد شرکت کنند و در صورت کسب نمره حد نصاب دروس مرتبط با هر رشته و درصورت وجود ظرفیت، در رشته دلخواه ثبت نام کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: دانش آموزانی که سال گذشته ترک تحصیل کرده‌اند می‌توانند همانند سایر دانش‌آموزان، مطابق جدول زمان بندی برای ثبت نام مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، درتاج تاکید کرد: دانش آموزان می‌توانند در روزهای دوشنبه و چهارشنبه با مراجعه به مدارس، در پایه دهم نام ‌نویسی کنند.

انتهای پیام

کد خبر 28552
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار