پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
بیمه شدگان بوشهری فقط نسخه الکترونیک از پزشکان بگیرند
ایسنا/بوشهر مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیک سازمان بیمه سلامت و جهت محاسبه بیمه‌ای دارو و خدمات پزشکی ، بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت از پزشکان فقط نسخه الکترونیک درخواست کنند.

پرویز رمضانی با اشاره به مزایای نسخه الکترونیکی اظهار کرد: در شرایط کرونایی مراجعات بسیار زیادی به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد برای صدور دفترچه داشتیم که با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک ، این مراجعات بسیارکمتر شده است و همچنین صرفه جویی در هزینه  و زمان برای چاپ دفترچه ، کاهش خطا های پزشکی ناشی از اشتباه در نسخه پیچی یا ناخوانا بودن نسخ و تسهیل در ارائه خدمات سلامت و مدیریت هوشمند منابع حوزه سلامت از مزایای نسخه نویسی الکترونیک است. 

وی در خصوص ارائه خدمت به بیمه شدگان گفت: سازمان بیمه سلامت سامانه خدمات غیرحضوری با آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/esc طراحی کرده است تا دسترسی به خدمات برای بیمه شدگان با سهولت بیشتری صورت پذیرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر ادامه داد:‌ افراد برای اطلاع از اعتبار وضعیت بیمه سلامت می‌توانند شماره #1666* را با تلفن همراه بگیرند یا به‌طور مستقیم به سامانه تلفنی 1666 تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیمه سلامت استان بوشهر، رمضانی افزود: در راستای اجرای بهتر برنامه نسخه نویسی الکترونیک در استان و ضمن اعلام امادگی برای عقد قرارداد با تمام پزشکان ، پزشکان غیرطرف قرارداد نیز می توانند برای ایجاد دسترسی و دریافت نام کاربری و رمز عبور برنامه نسخه نویسی الکترونیکی درسامانه . https://eservices.ihio.gov.ir/psc ثبت نام کنند.

انتهای پیام

کد خبر 28665
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار