شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
️تزریق روزانه ۱۳۰۰ دُز واکسن کرونا در دماوند
دماوند- رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند از ️تزریق روزانه ۱۳۰۰ دُز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر ۱۷ هزار و ۴۰۰ دز واکسن در شهرستان تزریق شده است.

حسن خیرخواه در گفتگ و با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت واکسیناسیون در دماوند اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۵۷ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند و ظرفیت بیمارستان تکمیل شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند گفت: علی‌رغم تلاش مجموعه بهداشت و درمان و مسئولان شهرستان، آمار ابتلاء به بیماری همچنان رو به افزایش است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تاکنون، بالغ بر ۳ هزار و ۴۳۰ مورد تست «پی. سی. آر» در شهرستان دماوند انجام شده است افزود: از این تعداد، یک هزار و ۸۲ مورد مثبت بوده و همچنین در این مدت، ۱۵ هزار و ۷۰۰ مورد تست سریع انجام شد که تعداد ۳ هزار و ۶۷۶ مورد مثبت گزارش شده است.

خیرخواه بیان داشت: تاکنون بالغ بر ۱۷ هزار و ۴۰۰ دز واکسن در شهرستان دماوند تزریق شده که در هفته جاری، این امر با سرعت در دستور کار قرار گرفت و روزانه ۱۳۰۰ دز تزریق واکسن انجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند با اشاره به اینکه ما نیازمند تجهیز و استفاده از ظرفیت ۲ سالن ورزشی مناسب با هدف انجام واکسیناسیون در دماوند و رودهن هستیم عنوان داشت: با توجه به حجم بالای مراجعات افراد، از ازدحام جلوگیری می‌شود.

کد خبر 28818
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار