شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
روزانه ۱۰ میلیون تومان صرف دستگاه اکسیژن‌ بیمارستان دماوند می شود
دماوند- رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: روزانه بیش از ۱۰ میلیون تومان صرف تزریق اکسیژن به دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهرستان می‌شود.

مسعود مسلمی‌فرد، در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت بیمارستان سوم شعبان دماوند اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود، درخواست ما از مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

مسلمی فرد با بیان اینکه ویروس دلتا در کشور در حال تاخت‌وتاز است و در استان تهران نیز به شدت در حال گسترش می‌باشد گفت: با توجه به سرایت‌پذیری ویروس دلتا و نیاز به بستری در مدت زمان بیشتر، با ترافیکی از تعداد بیماران مواجه هستیم و بر ضرورت سرعت در امر واکسیناسیون، همراهی و پیشگیری بسیار حائز اهمیت است.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند بیان داشت: دستورالعمل‌ها و فرآیندهایی در خصوص شهرهای قرمز مصوب شده که باید به صورت دقیق اجرا شود تا جان مردم به خطر نیافتد.

وی در ادامه عنوان داشت: از ۱۹ تیرماه تا به امروز، حدود ۵ هزار نفر بیمار مختلف به بیمارستان سوم شعبان دماوند مراجعه کردند؛ با توجه به شرایط موجود، بیمارستان باید مورد حمایت جدی قرار گیرد.

مسلمی فرد بیان داشت: دستگاه اکسیژن‌سازی که پیش از این با مساعدت فرمانداری دماوند تهیه شده بود، با فشار حداکثری در حال استفاده است و روزانه بیش از ۱۰ میلیون تومان صرف تزریق اکسیژن به این دستگاه می‌شود.

کد خبر 28876
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار