پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
۵۰۰ هزار البرزی علیه کرونا واکسینه شدند
کرج استاندار البرز گفت: حدود ۵۰۰ هزار البرزی اکنون علیه کرونا واکسینه شده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد و ۲۵ مرکز کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه البرز نیز همانند سراسر کشور در پیک پنجم کرونا گرفتار است، افزود: ولی این استان به دلیل تراکم بالای جمعیت و بسیاری از چالش‌های جدی بدلیل همجواری با پایتخت، حاشیه نشینی، محورهای ارتباطی و … شرایط حساس‌تری را نسبت به سایر استان‌ها دارد.

وی ادامه داد: مراکز درمانی البرز ناگزیر، پذیرای بسیاری از بیماران استان‌های همجوار است ولی با مدیریتی که در این راستا صورت گرفته، هیچ گاه با کمبود تخت و امکانات و عدم پذیرش بیماران مواجه نشدیم.

شهبازی گفت: حدود ۵۰۰ هزار البرزی اکنون واکسینه شده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد و ۲۵ مرکز کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تخت‌های قرنطینه مهیا کرده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دادند و نیروهای بسیجی و آموزش و پرورش نیز به کمک کادر درمان آمدند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه حوزه فعالیت رسانه‌ها گسترده‌تر شده، اضافه کرد: خوشبختانه مدیریت خوبی در البرز صورت گرفته و به اذعان سخنگوی ستاد ملی کرونا علیرغم افزایش مبتلایان، مرگ و میر ناشی از کرونا سیر نزولی طی می‌کند.

وی گفت: از شهرداری کرج و اداره کل ورزش و جوانان انتظار می‌رود در خصوص تأمین مکان لازم جهت واکسیناسیون و همراهی با دانشگاه علوم پزشکی همراهی لازم را داشته باشند.

شهبازی افزود: با توجه به حلول ماه محرم، ازفرمانداران انتظار می‌رود که نظارت لازم را طبق دستورالعمل‌های ابلاغی داشته باشند.

کد خبر 29992
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار