شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
برخورد جدی با اصناف متخلف در شرایط کرونایی
زنجان-معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد: فرمانداران باید نسبت به برخورد با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را در شرایط کنونی رعایت نمی‌کنند، اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی‌نافچی ظهر یکشنبه در جلسه قرارگاه کرونایی استان، با بیان اینکه ارائه روزانه گزارش در خصوص نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف توسط فرمانداران ضروری است، گفت: باید توجه داشته باشیم که رویکرد اصلی قرارگاه کرونا، عملیاتی کردن مصوبات ستاد کرونای کشور و استان زنجان است.

وی از تشکیل کمیته بازرسی توسط اداره‌کل بازرسی استان در راستای بهینه شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خبر داد و اظهار کرد: امروز همه دستگاه‌ها با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم، باید به گونه‌ای رفتار و عمل کنند که رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش پررنگ‌تر شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم، بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری تاکید کرد و افزود: کمیته بازرسی که در استان توسط اداره‌کل بازرسی استان تشکیل شده است، وظیفه خواهد داشت تا بر نحوه رعایت این پروتکل‌ها در ماه محرم نظارت دقیق داشته باشد.

مرادی نافچی با بیان اینکه یکی از اقداماتی که امروز باید با جدیت دنبال شود، بحث اقناع و توجیه مردم برای انجام واکسیناسیون در گروه‌های سنی مختلف است، ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری، باید نسبت به تشریح وظایف هیئات مذهبی در این ایام توسط دستگاه‌های مربوطه اقدام شود.

وی با یادآوری اینکه برخی از مراسم مربوط به ماه محرم که باعث ایجاد تجمعات زیاد می‌شود، در این ایام برگزار نخواهد شد، برنامه‌هایی چون آئین شیرخوارگان حسینی در زنجان که مستلزم حضور جمعیت کثیری است، جزو برنامه‌هایی است به همراه مراسم یوم‌العباس و یوم‌الزینب در زنجان برگزار نخواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتی بعد از دریافت واکسن کرونا در اولویت بوده و با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم، این پروتکل‌ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 30042
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار