پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
دانشجویان استان بوشهر شهریورماه واکسینه می‌شوند
بوشهر- رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر از تلاش برای آموزش حضوری و نیمه حضوری در دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: دانشجویان استان بوشهر شهریورماه علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

عبدالمجید مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور واکسیناسیون دانشجویان استان بوشهر مقدمات کار انجام شده و عملیات واکسیناسیون شهریورماه آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان بوشهر دوز اول واکسن کرونا را در تاریخ ۱۴و ۱۵ مرداد ماه دریافت کرده‌اند و در زمان مقرر دوز دوم هم به آنها تزریق می‌شود.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان کرد: لیست دانشجویان استان با هماهنگی با دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان گردآوری و به مراجع ذیربط ارسال شده و واکسیناسیون از شهریورماه به اولویت مقطع و سال ورودی دانشجویان استان شروع می‌شود.

وی‬ ادامه‬ داد: با شیوع و همه‏ گیری ویروس کرونا و همزمان با وضعیت فوق‬ ‏العاده در کشور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان‬ بوشهر شیوه آموزش خود را از آموزش حضوری به آموزش مجازی تغییر دادند.

مصلح افزود: به منظور ارتقا کیفیت آموزش، دغدغه بازگشت به آموزش حضوری و نیمه حضوری موجب شد که ستادِ از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان از مهرماه ۱۴۰۰ در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شود و سیاست‌های لازم تدوین شده است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس اضافه کرد: در استان بوشهر نیز اقدامات لازم برای آموزش حضوری و نیمه حضوری برنامه ‏ریزی شده و در حال اجرا است.

کد خبر 30322
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار