شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
۲۰۰۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / فوت ۳۰ نفر
اصفهان- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از روز گذشته تاکنون دو هزار و هفت بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش نجیمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار داشت: در این بازه زمانی پنج هزار و ۱۱۷ بیمار جدید مشکوک به کرونا در استان اصفهان به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد دو هزار و هفت بیمار مبتلای قطعی کرونا بودند که ۴۸۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را سه هزار و ۲۴۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۴۰۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در اصفهان جان خود را از دست داده‌اند، اضافه کرد: تاکنون تست کرونای ۲۰ نفر از این فوتی‌ها مثبت بوده است.

نجیمی افزود: طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۶۵ بیمار بهبود یافته بیماری کرونا نیز از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

کد خبر 30554
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار