یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
هیچگونه مجوز تردد در ایام ممنوعیت ترددد در بندرعباس صادر نمی شود
بندرعباس - فرماندار بندرعباس گفت: هیچ گونه مجوز تردد در ایام ممنوعیت ترددد در بندرعباس صادر نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله کناری صبح دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان که در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم و تشکر از زحمات کادر درمان، بهداشت، دستگاه‌های همراه کننده و ارگان‌ها اظهار داشت: متاسفانه در وضعیت بحرانی کرونایی قرار گرفتیم و ویروس به گونه‌های مختلفی در حال جهش یافتن و قدرت گرفتن است که باید همگی کمک کنیم تا باراهکارها و دستورالعمل‌های ستاد کرونا کشور و استان بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

وی گفت: طبق مصوبات ستاد کرونای کشور ممنوعیت ترددها یک ضرورت است و از امروز دوشنبه ادارات و اصناف تا شنبه تعطیل هستند و از مردم درخواست می‌شود در ایام تعطیل در منازل خود بمانند و از تردد غیر ضروری در شهر خودداری و به روستاها و خارج از شهرستان نروند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: بخشداران باکمک دهیاران و بسیج روستا ورود و خروجی روستاها را کنترل کنند تا با مشکلی در سطح روستاها مواجه نشویم.

کناری عنوان کرد: ادارات و اصناف با راهکارهای لازم از مراجعه حضوری مردم جلوگیری کنند تا بدون مراجعه حضوری کارهایشان انجام شود و حوزه انتظامی و سپاه نیز امنیت مراکز تزریق واکسن عمومی را تامین نمایند و مراکز تزریق واکسن عمومی باید تجهیزات لازم را بطور کامل داشته باشند خصوصاً باتوجه به فصل تابستان سیستم سرمایشی به میزان کافی ضروری است.

کناری تصریح کرد: باید ورودی‌های شهرستان و روستاها کنترل شود تا مسافران و افراد غیر ساکن وارد شهرستان نشوند و کلیه پارک‌ها، بوستانها و سواحل نیز در این ایام تعطیل هستند.

کد خبر 30759
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار