شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
تسریع در روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در بوشهر
ایسنا/بوشهر سرپرست شهرداری بندر بوشهر گفت: روند اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی واقع در میدان مطهری این شهر به عنوان یکی از مطالبات اصلی شهروندان این شهر شتاب می‌گیرد.

عبدالله کردگار در نخستین نشست کاری خود که با موضوع بررسی روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: در اجرای این پروژه تاخیر زیادی صورت گرفته که با این شرایط تاخیر مجدد در اجرای آن به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی بیان کرد: در صورت حضوری بودن فعالیت مدارس اجرا نشدن این پروژه دشواری‌های زیادی برای شهروندان به همراه دارد از این رو باید زمینه برای اجرای هرچه پرشتاب تر پروژه فراهم شود.

سرپرست شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: اجرای پروژه‌های نیمه تمام در اولویت‌های اصلی شهرداری بندر بوشهر قرار دارد و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها برای به ثمر رسیدن این پروژه‌ها استفاده خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، کردگار تصریح کرد: اجرا پروژه‌های عمران شهری در بازه زمانی تعیین شده و این موضوع در اولویت‌های شهرداری است تا حق و حقوقی از شهروندان ضایع نشود. 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا مهم‌ترین ظرفیت وجود شورایی پای کار و همدل است که بدون شک با این روحیه می‌توان پروژه‌های مختلف و متعددی را برای شهروندان بوشهری اجرایی کرد.

انتهای پیام

کد خبر 30810
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار