شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای دهلران بستری هستند
دهلران - رئیس بیمارستان شهدای دهلران گفت: در موج پنج کرونا، ۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای دهلران بستری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر احمدی عصر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر دهلران و سرپرست شهرداری دهلران اظهار کرد: بخش ویژه بیماران کرونایی در این شهرستان با ظرفیت ۵۰ تخت تکمیل شده و کمبود تخت سبب شده هشت نفر دیگر در بخش اورژانس بستری شوند.

رئیس بیمارستان شهدا دهلران گفت: با توجه به افزایش مراجعه و تعداد مبتلایان به کرونا در تلاش هستیم ظرفیت جدید برای بستری در بیمارستان اضافه کنیم.

احمدی افزود: بیماران که از وضعیت جسمانی بهتری برخوردار هستند در هنگام مراجعه به بیمارستان اصرار به بستری در بیمارستان نداشته باشند و فقط در صورت تشخیص پزشک معالج بستری خواهند شد.

لزوم تسریع در راه اندازی سی. تی. اسکن دهلران

رئیس شورای شهر دهلران نیز گفت: با توجه به روند افزایش مبتلایان کرونا در شهرستان تسریع در راه اندازی سی. تی. اسکن با توجه به بعد مسافت تا مرکز استان از ضروریات است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

الله بخش ملکی اظهار کرد: در شرایط کنونی، همه اقشار جامعه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کادر درمان را یاری کنند.

رئیس شورای شهر دهلران ضمن اشاره به کمبود تجهیزات و امکانات بهداشتی افزود: انتظار است مسئولان استانی نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان، از جمله تأمین نیرو خدماتی، پرستار و حتی پزشک توجه ویژه ای به شهرستان دهلران با توجه به گستردگی و بعد مسافتی که تا مرکز استان دارد داشته باشند.

سرپرست شهرداری دهلران گفت: شهرداری دهلران با حمایت اعضای شورای شهر در راستای حمایت از امنیت جانی و بهداشتی شهروندان نهایت همکاری با بیمارستان و ستاد کرونا خواهد داشت.

امیر محاورپور اظهار کرد: با توجه به شیوع موج پنجم کرونا شهرداری با همراهی شورای اسلامی شهر و حسب ضوابط و اختیارات شهرداری از هرگونه کمک‌های عملیاتی و پشتیبانی‌های تجهیزاتی به ستاد مبارزه با کرونا دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 31066
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار