دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
۲۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در سیستان و بلوچستان تزریق شد
زاهدان- معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: حدود ۲۰۰ هزار دوز واکسن کرونا تا کنون در حوزه زیر پوشش این دانشگاه تزریق شده است.

سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بیش‌از ۱۹۰ هزار دوز واکسن تا کنون در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تزریق شده وی واکسیناسیون گروه‌های سنی بالای ۳۵ سال نیز از دیروز در سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

وی افزود: از همین از دیروز جمعیت سنی بالای ۳۵ سال متولدین ۱۳۶۵ و قبل از آن می‌توانند جهت دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان سیستان و بلوچستان مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه تأخیر یک تا ۲ هفته‌ای در نوبت دوم واکسن هیچ‌گونه تأثیری در اثربخشی واکسن نخواهد داشت، افزود: به محض تأمین واکسن برکت، از طریق رسانه‌ها و پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اطلاع رسانی به شهروندان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مراکز غربالگری و مراکز واکسیناسیون کرونا در ایام تعطیلات و محدودیت‌های کرونایی ادامه دارد، گفت: ۱۷ هزار و ۵۷۲ دز واکسن در ایام محدودیت‌های کرونایی ۲۵ تا ۳۰ مرداد در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تزریق شده است.

کد خبر 31251
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار