دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
بیشترین شکایت‌ بوشهری‌ها مربوط به نان و مرغ است
ایسنا/بوشهر معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان بوشهر گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیشترین شکایت‌ها در حوزه کالا مربوط به انواع نان، مرغ گرم، میوه و سبزی، پوشاک، موبایل و سیمان بوده است.

رضا جمالی اظهار کرد: واحد رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر و ادارات تابعه در چهار ماه اول امسال به هزار و ۳۰۱ فقره شکایت درباره کالا و خدمات رسیدگی کرد که تعداد ۳۸۰ فقره منجر به کشف تخلف و تنظیم گزارش بازرسی شد.

وی ادامه داد: در ۷۱۷ شکایت نیز، فرد مورد نظر متخلف شناخته نشد و تعداد ۱۰۲ فقره شکایت نیز منجر به جلب رضایت شاکیان شد.

معاون سازمان صمت بوشهر تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیشترین شکایت‌ها در حوزه کالا مربوط به انواع نان، مرغ گرم، میوه و سبزی، پوشاک، موبایل، سیمان، و در حوزه خدمات مربوط به تعمیرات خودروی سبک، آرایشگاه‌ها، تعمیر لوازم برقی و خانگی، مشاورین املاک و نصب آسانسور بوده است.

جمالی بیان کرد: بیشترین تخلف‌های کشف شده شامل گرانفروشی، تقلب، زیان، رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی، کم فروشی، انجام ندادن تعهدات و همچنین رعایت نکردن ساعات کاری (در صنف نانوایان) بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت بوشهر، وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای پیام

کد خبر 31298
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار