شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کارمندان در کنار مدافعان سلامت گناوه در مقابله با کرونا هستند
گناوه- فرماندار گناوه گفت: کارمندان در کنار مدافعان سلامت و درمان برای مقابله با شیوع کرونا در شهرستان گناوه حضور فعال دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح پنجشنبه در آئین روز کارمند با تسلیت ایام سوگواری محرم و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: خدمتگزاری بی‌ادعا، ساده زیستی سیره و روش این شهیدان والامقام بوده‌است که به عنوان الگو برای همه ما مطرح هستند.

فرماندار گناوه با تبریک روز کارمند افزود: با توجه به شرایط قرمز کرونایی امسال نیز روز کارمند را در تقدیر از کسانی قراردادیم که در مقابله با این ویروس در خط مقدم و در کنار مدافعان نظام سلامت و درمان در حال تلاش هستند و در این مدت ۱۸ ماه بدون وقفه به خدمت رسانی به همشهریان مشغولند.

مهرجو بیان کرد: تلاش کادر درمان شهرستان که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند و با حجم بالای مراجعه کنندگان با کار بسیار سخت و خستگی جسمی و روحی در تلاش هستند و همچنین کادر سلامت که در کنار کادر درمان در دو بخش واکسیناسیون و بیماریابی با وجود مشکلات و کمبودها و در شرایط سخت کار بزرگی انجام می‌دهند قابل تقدیر است.

وی با تقدیر از کمک‌های مردم و خیرین و دستگاه‌های مختلف در مقابله با کرونا در شهرستان گفت: با گذشت نزدیک به ۱۸ ماه از شیوع ویروس کرونا کما کان نیازمند همکاری جدی بین بخشی دستگاه‌های مختلف، مردم و خیرین شهرستان هستیم تا بتوان در مقابله با این ویروس به کمک بخش درمان و بهداشت شتافت.

فرماندار گناوه تصریح کرد: علیرغم تلاش‌هایی که هم در حوزه سلامت و هم درمان در شهرستان انجام می‌شود آمار تلفات بالا و و بستری‌ها در هفته‌های گذشته تا ۸۲ نفر نیز رسید که چندین برابر ظرفیت بیمارستان شهرستان بود.

وی گفت: اگر چه در حال حاضر روند ابتلاء و بستری تا حدودی کاهش یافته و فروکش کرده است اما هنوز نیاز جدی به همکاری همه مردم در رعایت پروتکل‌ها است.

کارمندان در کنار مدافعان سلامت گناوه در مقابله با کرونا هستند

وی در ادامه با اشاره به روند واکسیناسیون در شهرستان افزود: بر اساس آخرین آمار در شهرستان گناوه تا کنون ۳۵ هزار و ۱۴۵ نفر مجموع دوز اول و دوم واکسن را دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۲۶ هزار و ۳۵۰ نفر نوبت اول و ۸ هزار و ۷۸۸ نفر نیز نوبت دوم واکسینه شده‌اند.

مهرجو یادآور شد: به منظور تسریع در امر واکسیناسیون در شهرستان گناوه درخواست داریم مسئولان استانی در افزایش سهمیه واکسن به این شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشند و سهمیه بیشتری اختصاص دهند.

فرماندار گناوه یادآور شد: با همکاری بسیار خوب در سطح شهرستان سالن‌هایی برای واکسیناسیون پیش بینی شده که به لحاظ پراکنش و پراکندگی جغرافیایی نیز این مکان‌ها بسیار مناسب است و دسترسی شهروندان به این مراکز به خوبی و آسانی انجام می‌گیرد و ازدحام و شلوغی در شهرستان کمتراست.

وی گفت: برای مقابله با شیوع کرونا باید دو محور اصلی افزایش تعداد افراد واکسینه شده در مقابل با کرونا و تأمین واکسن مورد نیاز و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه به موازات هم در شهرستان پیش روند و مورد توجه جدی باشند.

فرماندار گناوه گفت: اگر آمار کاهشی روزهای اخیر ادامه یابد در هفته‌های آینده شهرستان وضعیت مطلوبی پیدا خواهد کرد.

کارمندان در کنار مدافعان سلامت گناوه در مقابله با کرونا هستند

وی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت امسال در شهرستان گفت: علیرغم محدودیت‌ها و تنگناها با همکاری همه دستگاه‌ها و با حمایت استاندار محترم تعداد ۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۴ میلیارد تومان امسال در هفته دولت در شهرستان گناوه عملیات اجرایی آنها آغاز یا به بهره برداری می‌رسد.

در پایان آئین گرامیداشت روز کارمند که به دلیل شرایط کرونایی به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد از تعدادی از کارمندان دستگاه‌ها که در مقابله با کرونا حضور فعال داشتند تقدیر شد.

کارمندان در کنار مدافعان سلامت گناوه در مقابله با کرونا هستند

کارمندان در کنار مدافعان سلامت گناوه در مقابله با کرونا هستند

کد خبر 31643
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار