جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
شرایط برای بازگشایی مدارس استان بوشهر از مهرماه فراهم شود
بوشهر- استاندار بوشهر با تأکید بر مهیاکردن امکانات برای بازگشایی مدارس استان بوشهر گفت: اصل برای بازگشایی مدارس استان بوشهر از مهرماه قرار داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: بازگشایی کلاس‌های درس مدارس بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا است

وی با تأکید بر اینکه باید همه امکانات برای بازگشایی مدارس استان بوشهر آماده شود افزود: نظام آموزشی تحت تأثیر بیماری کرونا در جهان قرار گرفت و با شیوع این بیماری در جوامع مختلف نظام آموزشی به سمت فضای مجازی و آموزش‌های تلویزیونی هدایت شده است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در استان بوشهر باید همه دستگاه‌های ذیربط کمک کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

وی سیاست کلی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید را بازگشایی مدارس و آموزش‌های حضوری دانست و بیان کرد: بازگشایی مدارس تابع سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا است.

گراوند با بیان اینکه گرایش به بازگشایی مدارس با ارائه تدابیر ویژه است تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا در همه جوامع و کشورها، نظام آموزش حضوری را به تعطیلی کشاند و این مهم زمینه فاصله گرفتن دانش‌آموزان از فضای مدرسه را فراهم کرد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بر اساس سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش، نظام آموزشی برای بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی لازم انجام داده که در این راستا مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا موردتوجه قرار دارد.

گراوند خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش در همه شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر تشکیل شود و اصل برای بازگشایی مدارس از مهرماه قرار داده شود.

وی بیان کرد: تأمین امکانات و تجهیزات موردنیاز کلاس‌ها و مدارس استان بوشهر در عرصه مقابله با بیماری کرونا و امکانات آموزشی و رفاهی باید موردتوجه قرار بگیرد.

گراوند با تأکید بر توجه به سرویس مدارس و تزریق واکسن کرونا به راننده وسیله نقلیه این سرویس‌ها افزود: تزریق واکسن به والدین دانش‌آموزان باید موردتوجه قرار بگیرد و در این راستا در بازگشایی مدارس و فراهم شدن و بسیج امکانات در رفع دغدغه آموزش و پرورش ضروری است.

کد خبر 32031
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار