جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد در بوشهر
ایسنا/بوشهر به همت هیئت مذهبی فاطمیه شهرستان گناوه دو نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مسئول هیئت مذهبی فاطمه الزهرا (س) فاطمیه گناوه اظهار کرد: یکی از زندانیانی که با پیگیری‌های این هیئت مذهبی آزادشده، ۱۶ سال در بند زندان بوده و پس از اطلاع از اینکه این زندانی در این مدت به‌طور کامل پرورش‌یافته و متحول شده است، با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه دست‌اندرکاران هیئت مذهبی فاطمه الزهرا (س) آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

هاجر ذاکری با تاکید بر اینکه هیئت مذهبی فاطمیه شهرستان گناوه در کنار برگزاری آئین‌های مذهبی و پاسداری از فرهنگ اسلامی در کارهای خیر و کمک به همنوعان همواره پیشگام هست، اهداء یک دستگاه یخچال به یک خانواده نیازمند، اهداء یک عدد تلویزیون به یک خانواده بی‌سرپرست و نیازمند و توزیع ۴۰۰ بسته حمایتی شامل گوشت، مرغ، برنج محلی، شکر، روغن، رب گوجه و لباس نو بین نیازمندان را از دیگر فعالیت‌های این هیئت عنوان کرد.

وی همچنین اهداء مبلغ ۹میلیون تومان کمک نقدی بین خانواده‌های مبتلابه بیماری کرونا، پخت و توزیع ۸۰۰ پرس غذای نذری در روز عاشورا، پخت ۶۰۰ پرس غذای نذری در روز شهادت امام سجاد (ع)، عیادت از ۲۸ خانواده مبتلابه بیماری کرونا و تهیه مایحتاج برای یک هفته آن‌ها را بخش دیگری از فعالیت‌های این هیئت در ایام محرم برشمرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، ذاکری اضافه کرد: وساطت بین ۳ خانواده که مشکل داشتند و در شرف طلاق بودند، خرید منبع آب برای یک خانواده بی‌سرپرست و نیازمند به مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، تهیه جهیزیه کامل برای عروسی که دو سال از زمان عقدش می‌گذشت و پدر و مادرش به رحمت خدا رفته‌اند، ازجمله دیگر فعالیت‌های هیئت مذهبی فاطمیون گناوه در این ایام هستند.

انتهای پیام

کد خبر 32032
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار