جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
۱۱۰۰ تن کالای اساسی در استان بوشهر توزیع می‌شود
بوشهر - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بیش از هزار و ۱۰۰ تن کالای اساسی ویژه محرم و صفر در استان بوشهر توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم محمد زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور تأمین کالاهای اساسی در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد تأمین نیازهای استان هستیم.

وی با اشاره به توزیع سهمیه تخصیص استان بوشهر مربوط به ماه‌های محرم و صفر بیان کرد: توزیع هزار و ۱۶۰ تن کالای اساسی شامل برنج، شکر، مرغ و گوشت قرمز در استان بوشهر در حال انجام است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به ۶۰۰ تن برنج در سطح استان خاطرنشان کرد: ۴۳۰ تن شکر، ۱۰۰ تن مرغ و ۳۰ تن گوشت قرمز در حال توزیع است.

وی با اشاره به توزیع این اقلام با قیمت مصوب طرح تنظیم بازار ادامه داد: این اقلام بین مؤسسه‌های خیریه زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان و هیئت‌های مذهبی تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی توزیع شده است.

محمدزاده با اشاره به توزیع این اقلام از طریق مباشرین منتخب معرفی شده از سوی دستگاه‌های مذکور بیان کرد: تا پایان ماه صفر توزیع این اقلام در استان بوشهر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 32105
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار