جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
۸ پایگاه استعدادیابی هندبال راه‌اندازی شد/ تشریح برنامه تیم ملی
بوشهر- رئیس فدراسیون هندبال ایران گفت: هشت پایگاه استعدادیابی و قهرمانی در رشته هندبال راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاکدل پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیئت هندبال استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان بوشهر وجود دارد که باید این استعدادها به خوبی شناسایی شوند.

وی بوشهر را به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی هندبال ساحلی کشور معرفی کرد و ادامه داد: در سطح کشور هشت پایگاه استعدادیابی و قهرمانی در رشته هندبال راه‌اندازی شده است.

پاکدل با اشاره به واگذاری یکی از پایگاه‌های استعدادیابی داخل سالن به استان بوشهر بیان کرد: با توجه به درخواست اداره کل ورزش و جوانان و هیئت هندبال استان پایگاه ملی منطقه جنوب کشور در بخش ساحلی به استان بوشهر واگذار می‌شود.

رئیس فدراسیون هندبال ایران اضافه کرد: از ۲۸ شهریور ماه مرحله دوم لیگ برتر با حضور ۱۰ تیم به‌صورت متمرکز در تالار فدراسیون هندبال آغاز و دومین مرحله اروی تیم ملی نیز پس از این مسابقات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی زیر نظر «مانوئل موتایا فرناندز» سرمربی اسپانیایی تیم ملی افزود: این اردو به منظور آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی هندبال آسیا انتخابی مسابقات جهانی برپا می‌شود.

پاکدل بیان کرد: در ۱۰ روز آینده تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان کشور نیز برای کسب سهمیه مسابقات جهانی به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور اردن اعزام می‌شود.

کد خبر 32118
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار