یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
شناور قاچاق در استان بوشهر توقیف شد/ کشف ۲۱ هزار قلم لوازم آرایشی
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: شناور قاچاق در استان بوشهر توقیف و از آن ۲۱ هزار قلم لوازم آرایشی کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله شرفی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های اطلاعاتی و عملیاتی متنوعی داریم.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی خاطرنشان کرد: دریابانان استان بوشهر از ورود هرگونه کالای قاچاق و ممنوعه جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمان و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور باری از مبدا کشور امارات خبر داد و اضافه کرد: این شناور وارد اسکله بندر ریگ در شمال استان بوشهر شده بود.

وی ادامه داد: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه با رصد و اشراف اطلاعاتی، موفق شدند شناور مذکور را در حوزه دریایی شهرستان که حامل کالای قاچاق ممنوعه بود را توقیف کنند.

سرهنگ شرفی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از شناور توقیفی موفق به کشف ۲۱ هزار قلم لوازم آرایشی که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی، ارزش کالاهای کشف شده را ۳۰ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال برآورد کرد.

کد خبر 32209
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار