یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
وزارت نفت نگاه ویژه‌ای به محیط پیرامونی پارس جنوبی داشته باشد
بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تحقق پیوست عدالت اجتماعی در پروژه‌ها گفت: وزارت نفت نگاه ویژه‌ای به محیط پیرامونی پارس جنوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند پنجشنبه‌شب در نشست با وزیر نفت در عسلویه اظهار داشت: توجه به نیروی انسانی یکی از اولویت‌های وزیر نفت است که نقش مهمی در صنعت دارد.

وی با تبریک به مجموعه هیئت دولت اضافه کرد: همه باید آستین همت را بالا بزنند تا با به همگان ثابت شود این انتخابی که صورت گرفته است صحیح بوده و انشاالله همین مسیر در آینده نیز دنبال شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: در خارگ، فلات‌قاره، جم و پارس جنوبی تلاش و پیگیری شد که واکسیناسیون با همه ظرفیت‌ها انجام شود و این مهم اکنون در حال انجام است و توجه خاصی به نفت و گاز شده است.

وی با اشاره به تولید ۷۰ درصد گاز، ۴۰ درصد بنزین و ۵۰ درصد درآمدهای پتروشیمی در جنوب استان بوشهر خاطرنشان کرد: می‌طلبد که نسبت به این خطه توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

گراوند افزود: در حوزه حقوق و دستمزد هم پیگیری‌های زیادی را داشته‌ایم و انتظار می‌رود نگاه خاصی به کارکنان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در این شرایط خاص اقتصادی صورت گیرد.

وی با اشاره به تأثیر عسلویه در اقتصاد کشور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای بر تحقق پیوست عدالت اجتماعی در حوزه پروژه‌ها دارند و تقاضا می‌شود در رابطه با حوزه پیرامونی پارس جنوبی نگاه ویژه‌ای را شاهد باشیم.

استاندار بوشهر ادامه داد: یک بیمارستان هم توسط دولت مصوب شده است و انتظار می‌رود این بیمارستان احداث شود تا مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر خوشحال شوند.

کد خبر 32229
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار