جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
کلاس‌های آموزشی دانشگاه یزد احتمالا به شیوه ترکیبی برگزار می‌شود
یزد - رئیس دانشگاه یزد گفت: درصددیم تا پس از تکمیل واکسیناسیون دانشجویان، کلاس‌های آموزشی دانشگاه یزد را به شیوه ترکیبی برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم بریدلقمانی، حضوری شدن آموزش در دانشگاه را تا زمان تکمیل واکسیناسیون غیرممکن خواند و اظهار داشت: مشکل اصلی در خوابگاه‌هاست چرا که در شرایط کنونی باید اتاق چند نفره را فقط به دو نفر اختصاص داد.

بریدلقمانی از احتمال برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه یزد به شیوه ترکیبی پس از تکمیل واکسیناسیون دانشجویان خبر داد و گفت: در نیمسال اول سال تحصیلی جدید می‌خواهیم آموزش ترکیبی داشته باشیم به این گونه که دانشجویان یزدی که نیاز به خوابگاه ندارند به صورت حضوری و دانشجویان سایر شهرها به صورت آنلاین آموزش ببینند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه در یک‌ماه گذشته انجام گرفته است، گفت: از روز گذشته به عنوان نخستین دانشگاه در سطح کشور، واکسیناسیون دانشجویان را آغاز کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه یزد اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه یزد که ساکن شهرستان هستند باید در دانشگاه‌های محل سکونت خود واکسینه شوند، همانگونه که دانشجویان یزدی سایر دانشگاه‌های کشور هم در دانشگاه یزد واکسن دریافت می‌کنند.

کد خبر 32664
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار