جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
توقیف ۴ شناور در جنوب استان بوشهر/ محموله بزرگ قاچاق کشف شد
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف چهار شناور در جنوب استان خبر داد و گفت: محموله بزرگ کالای قاچاق در بندر کنگان کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یداله شرفی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا از طریق دریا تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و شاهد کشفیات خوبی هستیم.

وی اضافه کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی کنگان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناورها در جنوب استان بوشهر به چهار فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق مظنون شده و آنان را متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: مأموران در بازرسی از شناوران توقیف شده، اقلام مختلفی از کالای قاچاق را که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

وی بیان کرد: اقلامی شامل دوربین مداربسته، تلویزیون، لوازم جانبی موبایل، پوشاک، ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، باند و اسپیکر، لب تاب، لوازم جانبی موبایل، تجهیزات الکترونیکی کامپیوتر، لوازم خانگی، توستر، اسباب بازی و تجهیزات الکتریکی کامپیوتر، موتور پاکشتی، کیف، قهوه ساز، مانیتور، و ادوات صیادی، لوازم جانبی موبایل و هزاران قلم کشف شد.

شرفی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 32837
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار