شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
بیمارستان محلی عالیشهر مهرماه افتتاح می‌شود
ایسنا/بوشهر معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیمارستان محلی و مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید سلیمانی شهر جدید عالیشهر مهرماه امسال با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح می‌شود.

مهرداد ستوده در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهر جدید عالیشهر اظهار کرد: این پروژه از لحاظ کیفی بسیار خوب احداث شده و هدیه‌ای به شهروندان عالیشهری است که در این راستا از تلاش‌های مدیرعامل شرکت عمران و فرماندار شهرستان بوشهر قدردانی می‌شود.

وی بیان کرد: این بیمارستان محلی با ظرفیت ۱۶ تا ۲۰ تخت می‌تواند کمک بسیار خوبی به شهروندان عالیشهر کند و مسیر بوشهر را از پیش روی آنها بردارد و بار بیمارستان‌های بوشهر را به حداقل برساند.

ستوده ادامه داد: در حوزه درمان سعی شد قول‌هایی که در چهار سال گذشته به مردم داده شده بود به سرانجام برسد و در این زمینه بیمارستان‌های دیلم و اهرم تکمیل‌تر شدند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: در حوزه تامین اجتماعی نیز اقدام‌های بسیار خوبی در استان گرفته تا جایی که عملیات برخی از پروژه‌ها آغاز و شمار تخت‌های بیمازستانی نیز اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر نیز گفت: با توجه به نیاز مبرم شهر عالیشهر همواره سرعت‌بخشی به روند اجرا مرکز خدمات جامع سلامت این شهر در اولویت شرکت بوده است.

علی مقاتلی افزود: برخی از تجهیزات غیر پزشکی بیمارستان و مرکز خدمات جامع سلامت عالیشهر نیازمند خرید نقدی است که این تجهیزات شامل تکمیل تجهیزات سرمایشی، پکیج تصفیه فاضلاب، سیستم اعلام و اطفاء حریق است که تامین آن نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران عالیشهر، وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این مرکز بخش قابل توجهی از نیاز درمانی شهروندان عالیشهری و مناطق پیرامونی آن برطرف شود.

انتهای پیام

کد خبر 33456
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار