جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
آماده باش مدارس بهارستان برای استقبال از سال تحصیلی جدید
بهارستان- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان از آماده باش مدارس این شهرستان برای استقبال از ماه مهر و سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کلانتری صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه مدیران دوره متوسطه منطقه در جمع خبرنگاران در خصوص استقبال از آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس همه مدارس منطقه آماده استقبال از فصل دانایی و ماه مهر هستند.

کلانتری افزود: مراسم بازگشایی مدارس روز شنبه سوم مهر ماه در همه مدارس و مراسم نمادین زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شاهد شهید آوینی با حضور مسؤلین شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همه ظرفیت و امکانات مورد نیاز جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور بدون دغدغه معلمان و دانش آموزان در مدارس به کار گرفته شده و همه کلاس‌های درس از روز شنبه در فضای شاد با حضور معلمان و دانش آموزان تشکیل می‌شود.

کلانتری در ادامه بیان کرد: طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش و ستاد مقابله با کرونا مقدمات تشکیل کلاس‌های حضوری به تدریج تا یکم آبان ماه فراهم خواهد شد و در صورت صلاحدید مراجع ذی صلاح کلاس‌ها با ظرفیت‌های معقول حضوری تشکیل خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان عنوان داشت: کتاب‌های مقاطع مختلف تحصیلی به مدارس توزیع شده و به تدریج به دانش آموزان تحویل خواهد شد.

کد خبر 33520
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار