دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
تولید و توزیع سیمان در استان بوشهر رصد می‌شود
بوشهر- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تولید و توزیع سیمان در استان بوشهر رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم محمد زاده صبح شنبه در نشست با اعضای کارگروه رصد سیمان اظهار داشت: سه کارخانه مهم تولید سیمان در استان بوشهر فعال است و ظرفیت تولید آنها بیش از ۱۰ هزار تن در روز است.

وی مهمترین مصرف کنندگان سیمان استان را طرح‌های بزرگ عمرانی، صنایع سیمان بر و عاملین فروش عنوان کرد و ادامه داد: در استان بوشهر بخش عمده مصرف‌کنندگان سیمان نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کرده‌اند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: اغلب فعالان حوزه سیمان و کارخانجات تولید سیمان وارد بورس شده‌اند، کد بورسی دریافت کرده‌اند و عملاً تمام عرضه محصولات سیمان از طریق بورس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کار تولید سیمان به صورت ویژه مورد توجه و رصد قرار می‌گیرد افزود: وزارت صمت با طرح‌های مختلف به دنبال ساماندهی و تنظیم شبکه‌های توزیع سیمان در کشور است.

محمدزاده از کاهش قیمت سیمان طی یک ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد: شفافیت قیمت‌ها از طریق عرضه سیمان در بورس، عامل کاهش التهاب در بازار و زمینه‌ساز رضایت‌مندی مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: سیمان در حال حاضر به قیمتی رسیده که هم تولیدکننده و هم مصرف کننده از آن راضی هستند.

کد خبر 33708
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار