پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
بستری ۱۸۷ بیمار کرونایی در استان بوشهر / ثبت دو فوتی جدید
بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ثبت دو مورد فوتی جدید گفت:تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۱۸۷ نفر رسید .

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر، ۱۸۷ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۷ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند گفت: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۱ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متأسفانه امروز ۲ مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا یک آقا با ۶۰ سال سن با سابقه بیماری کلیوی و دیابت و یک آقا با ۶۶ سال سن بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۶ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌اند.

وی افزود: تا کنون هزار و ۹۵۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۵ هزار و ۶۰۰ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کد خبر 33862
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار