یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
تخلیه و بارگیری یک‌میلیون و ۹۳۶ هزار ۲۲۸ تن کالا در بندر بوشهر
بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری یک‌میلیون و ۹۳۶ هزار ۲۲۸ تن کالای نفتی و غیرنفتی در بندر بوشهر در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

سیاوش ارجمندزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میزان کالای تخلیه و بارگیری شده غیرنفتی در ۶ ماه نخست امسال یک‌میلیون و ۲۸۱ هزار و ۵۰۰ تن بوده است.

وی از افزایش ۱۰ درصدی میزان تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر در ۶ ماه نخست امسال خبر داد و گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۶۵۴ هزار ۷۲۸ تن کالای نفتی تخلیه و بارگیری شده است.

ارجمندزاده ادامه داد: در بازه زمانی نیمه نخست امسال، شمار شناورهای ورودی به بندر بوشهر هزار و ۲۰۸ فروند بوده که از این میزان ۲۶۳ فروند مربوط به شناورهای بالای هزار تن و ۹۴۵ فروند مربوط به شناورهای زیر هزار تن است.

وی تعداد شناورهای خروجی از بندرهای استان بوشهر را در ۶ ماه ابتدای امسال، هزار و ۱۰۱ فروند عنوان کرد و افزود: از این میزان ۲۱۵ فروند به شناورهای بالای هزار تن و ۸۸۶ فروند به شناورهای زیر هزار تن مربوط است.

ارجمندزاده تصریح کرد: در ۶ ماه نخست امسال، ۳۹ هزار ۱۱۵ مسافر در بندرهای استان بوشهر جابه‌جا شد که ۱۹ هزار و ۴۰۹ نفر به مسافران ورودی و ۱۹ هزار و ۷۰۶ نفر مسافران خروجی مربوط است.

کد خبر 33930
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار