یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
۴ هرمزگانی در اثر کرونا فوت کردند/تزریق واکسن برکت در سه مرکز
بندرعباس - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به فوت ۴ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: واکسن برکت در بندرعباس در سه مرکز تزریق می‌شود.

فاطمه نوروزیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: استان هرمزگان در حال طی کردن سیر نزولی پیک کرونا است و تعداد فوتی‌ها و مراجعین ناشی از ویروس کرونا به مراکز درمانی در حال کاهش است، اما همچنان باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشت.

وی با اشاره به فوت چهار هرمزگانی در اثر بیماری کووید – ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، عنوان کرد: سه نفر از جانباختگان مرد و یک نفر نیز زن است که در بازه سنی ۳۹ تا ۹۴ ساله هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با ذکر این نکته که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ نفر بستری شدند، ابراز داشت: شمار بستری‌های استان هرمزگان به ۲۷۰ نفر افزایش پیدا کرد.

نوروزیان بیان داشت: در حال حاضر ۵۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۱۰ نفر وخیم است.

وی مطرح کرد: از چهارشنبه هفتم مهرماه، سه مرکز شهدای سلامت (جهانباز)، شهید فخری زاده (سالن شرکت گاز) و شهید تختی‌نژاد (کانون فرهنگی و ورزشی جوانان بسیج بندرعباس) اقدام به تزریق واکسن‌های برکت و سینوفارم می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: باقی مراکز واکسیناسیون در سطح شهر بندرعباس تنها واکسن سینوفارم را تزریق می‌کنند.

نوروزیان تشریح کرد: از همشهریان درخواست می‌شود که همزمان با ساعت و تاریخ نوبت داده شده برای دریافت واکسن به مراکز مراجعه کنند تا از بروز ازدحام جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: متولدین ۱۳۷۵ به قبل که تا کنون دوز اول واکسن را دریافت نکرده‌اند، بدون نوبت می‌توانند برای دریافت واکسن به مراکز سطح استان هرمزگان مراجعه کنند.

کد خبر 33940
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار