یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
بسیجیان در کنار کادر درمان هستند/ سلامت مردم در راس مسائل است
بجنورد- رئیس بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه سلامت مردم در راس مسائل است، گفت: بسیجیان از همان ابتدای شیوع کرونا در کنار کادر درمان قرار گرفتند و به آنها کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر چهارشنبه پس از بازدید از مرکز واکسیناسیون ایثار بجنورد در جمع کادر درمان این شهر، اظهار کرد: بسیجیان از همان ابتدای شیوع کرونا در کنار کادر درمان قرار گرفتند و به آنها کمک کردند.

رئیس بسیج مستضعفین ادامه داد: دشمن طی سال‌های اخیر مردم را در تنگنای شدید اقتصادی قرار داد که به آن می‌توان تروریسم اقتصادی نیز گفت؛ به حدی که که حتی ورود داروهای بیماران خاص به کشور میسر نبود.

وی افزود: فشار حداکثری ترامپ همراه با جنگ رسانه‌ای و روانی علیه ملت ایران همراه شد با این حال مردم با وحدت و انسجام پای انقلاب ایستاده‌اند.

سلیمانی با اشاره به شباهت دوران دفاع مقدس و دوران کرونا و شهادت تعدادی از نیروهای درمانی کشور، گفت: امروز شاهد تسریع در واکسیناسیون و اجرای طرح شهید سلیمانی هستیم که نتیجه آن روند نزولی کرونا در کشور است.

رئیس بسیج مستضعفین تصریح کرد: واکسیناسیون به شرطی میسر است که شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان رعایت شود زیرا برخی از کشورها که واکسیناسیون را به حد قابل توجهی نیز رسانده اند، اکنون درگیر پیک‌های جدید هستند.

وی در انتها با تاکید بر اینکه سلامت مردم در رأس مسائل قرار دارد، گفت: واکسیناسیون عمومی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند زندگی مردم در حوزه‌های اقتصادی آموزشی فرهنگی و… را به حالت عادی برگرداند.

کد خبر 33963
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار