جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
آیین نامه جدید ساماندهی تجارت به زودی ابلاغ خواهد شد
گناوه- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در هفته‌های آینده آیین نامه جدیدی در ارتباط با تجارت و بازرگانی ابلاغ خواهد شد که نگرانی فعالان اقتصادی منطقه استان بوشهر را بر طرف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی در سفر به شهرستان گناوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش عظیمی از مردم استان بوشهر از طریق تجارت و بازرگانی اشتغال و امرار معاش دارند که نباید آن را با پدیده قاچاق مرتبط دانست و با پدیده قاچاق متفاوت است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: تلاش ما این است که بتوانیم از طریق ساماندهی مجدد هر دو هدف افزایش رونق اقتصاد منطقه‌ای و محله‌ای استان بوشهر که به شکل تاریخی با حوزه تجارت و بازرگانی گره خورده است محقق شود.

وی گفت: مسئله رونق سالم اقتصادی استان بوشهر را از طریق بازرگانی و تجارت را با اهداف تولید ملی و کمک به رونق این تولید که امسال را نیز رهبر معظم انقلاب به همین عنوان سال مزین کرده‌اند پیگیری خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: بزودی و در هفته‌های آینده آئین نامه جدیدی در ارتباط با تجارت و بازرگانی ابلاغ خواهد شد که نگرانی فعالان اقتصادی منطقه استان بوشهر را بر طرف خواهد کرد.

وی بیان کرد: با ابلاغ این آئین نامه جدید امکان سوءاستفاده از این فرصت‌های اقتصادی و ضربه زدن به تولید ملی نیز به حداقل خواهد رسید.

کد خبر 34297
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار