پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
فضا برای حرکات سیاسی در یادواره‌ شهدای استان بوشهر مسدود شده است

بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: تلاش شده تا در مراسم شهدا هیچ حرکت سیاسی با هر گونه سلایق فکری انجام نشود و فضا را برای هر گونه سوء استفاده مسدود کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین، سردار علی رزمجو دوشنبه‌شب در یادواره سرداران و ۸۵ شهید شهرستان دیلم اظهار داشت: در ایام حساسی از انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم که در این دوره جدید شاهد رشد ، شکوفایی و بالندگی در کنار عزت و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی در مسیر منشور گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ترسیم فرموده اند قرار داریم.

وی افزود: ارزش هایی که شهدای والامقام، آزادگان قهرمان در زندان های رژیم بعث عراق و جانبازان تقدیم به انقلاب کرده اند بر اساس ایثار، فداکاری، جهاد، ایمان ،شهادت و ولایتمداری مورد توجه خاص این فرهنگ بوده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: تبیین و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت از مکانیزم های دفاعی مکتب اسلام برای مسلح کردن اقشار مختلف مردم با وفا در برابر هجوم بی رحمانه دشمنان انقلاب اسامی است.

رزمجو با اعلام این که شهادت غایت مقصود اولیاء الهی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، بیان کرد: هیجان عشق و اشتیاق به لقای حق و عشق به خدا گاهی انسان ها را به جایی می رساند که دلدادگان توان کتمان و فراموشی آن را ندارند و بی صبرانه به میدان نبرد حرکت می کنند.

وی ادامه داد: شهدا در صحنه کارزار دفاع از دین و انقلاب اسلامی حضوری حماسی پیدا کرده و با جان و مال در این عرصه سر از پا نمی شناختند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: هر کس ارتباطاتش با خدا، ائمه و شهیدان راه خدا برقرار باشد خداوند عزت روزافزون در زندگی شخصی و شغلی همراه با نعمات فراوان برای این افراد و جامعه ارزانی می‌فرماید.

رزمجو گفت: اگر پیام‌ها و وصیت نامه های شهدا به عنوان گنچینه های انقلاب مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد مشخص می‌شود که این آثار منبع مهمی برای شناخت اقشار گوناگون در مسئولیت های مختلف می تواند قرار گیرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یاداور شد: اصولی ترین عنصر ذاتی شهید، معنویت اوست که جامعه را در مسیر و هدایت جهاد فی سبیل الله قرار می دهد.

وی عنوان کرد: وجود ۲۱۲۱ شهید در استان بوشهر به تناسب جمعیت این استان در دوران دفاع مقدس، آمار قابل توجهی است که با وصیت نامه ها و پیام هایشان می توانند ما را به سمت قله های فضلیت و شرافت هدایت کنند.

رزمجو اظهار داشت: شهدا در فرایند طولانی و شرایط سخت جنگ رشد کرده و سپس به اوج کرامت انسانی که همان شهادت است رسیده اند اما تکلیف همه ماها در مقابل دفاع از خون این افراد و ارزش هایی که برای ما ارمغان آورده‌اند، بسیار سنگین است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: اگر امروز امنیت کاملی در سراسر کشور از جمله استان بوشهر حاکم است باید قدرشناس ارزش هایی باشیم که شهدا برای ما به ارمغان آورده اند.

وی با اشاره به هماهنگی های لازم با مقامات استانی و کشوری برای برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر تصریح کرد: در اواخر سال ۹۶ پس از این هماهنگی ها، عملا اجرای این کنگره برای نیمه دوم سال ۹۸ برنامه ریزی شد.

رزمجو عنوان کرد: شورای سیاستگذاری کنگره شهدای استان بوشهر با مسئولیت نماینده ولی فقیه در استان و ستاد اجرایی کنگره به ریاست استاندار استان و سازماندهی ۲۱ کمیته تخصصی انجام شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: یکی از اصولی ترین سیاست های اجرایی یادواره شهدا در سطح شهرستان ها و مرکز استان این بوده که در مراسم شهدا هیچ حرکت سیاسی با هر گونه سلایق فکری انجام نشود و فضا برای هر گونه سوء استفاده مسدود کرده ایم.

وی ادامه داد: امشب شاهد برگزاری نهمین یادواره شهدا در استان بوشهر هستیم که پیش از آن در هشت شهرستان استان برگزار شده که به بهترین وجه و با استقبال گسترده مردم و مسئولین همراه بوده است.

کد خبر 35

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار