شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
محموله بزرگ کالای قاچاق در آب‌های بندر بوشهر توقیف شد
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: محموله بزرگ کالای قاچاق در آب‌های بندر بوشهر توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله شریفی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات بالایی هستیم.

وی اضافه کرد: تلاش فرماندهی مرزبانی استان بوشهر در راستای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل قاچاق خبر داد و بیان کرد: این شناور توسط اکیپ ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی بوشهر در ۱۸ مایلی آب‌های بوشهر شناسایی و توقیف شد.

وی با اشاره به دستگیری هشت متهم در این رابطه خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده از این شناور ۲۳۵ میلیارد و ۳۳۷ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال برآورد شده است.

شریفی افزود: از این شناور ۴۶ هزار دستگاه لوازم خانگی، ۱۶۰ عدد ظروف آشپزخانه، ۱۴۰ هزار عدد لوازم خرازی، ۳۱۰ عدد لوازم تحریر، ۳۶۰ ثوب پوشاک و صدها قلم کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

وی با اشاره اینکه این شناور توقیفی به مقصد بندر گناوه در حال حرکت بوده است خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز فضا برای قاچاقچیان تنگ شده است.

کد خبر 35416
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار