شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
سینما روباز بوشهر افتتاح شد
بوشهر- سینما روباز انجمن سینمای جوان بوشهر به نام داریوش غریب زاده هنرمند بوشهری با حضور شماری از هنرمندان و مدیران فرهنگی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای ساخت سینمای روباز انجمن سینمای جوان در بوشهر هزینه شده است.

عبدالرحمن برزگر با اشاره به اینکه این سینما به همت انجمن سینمای جوانان استان بوشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر پس از ۴۰ سال به بهره‌برداری رسیده است، ظرفیت این سینما را ۷۰ نفر عنوان کرد.

وی ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت‌های هنرمندان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بخش خصوصی می‌تواند از ظرفیت‌های بسیار خوب هنرمندان استفاده کنند.

رئیس انجمن سینمای جوان بوشهر ادامه داد: سینما روباز بوشهر به پاس چهار دهه فعالیت در عرصه آموزش و تولید فیلم کوتاه در ایران با افتخار به نام «داریوش غریب زاده» نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: افتتاح این سینما پس از چهار دهه وقفه در بوشهر حاصل همدلی، دوستی و رفاقت هنرمندان بوشهری است و داریوش غریب زاده نماینده همه پیشکسوتان و هنرمندان انجمن سینمای جوان بوشهر است که این سینما بنام ایشان نامگذاری شد.

برزگرزاده از راه‌اندازی موزه عکس و فیلم و استودیو دیجیتال انجمن سینمای جوان بوشهر در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم زمینه مناسبی برای فعالیت هنرمندان فراهم شود.

داریوش غریب زاده هنرمند بوشهری نیز در این مراسم از انجمن سینمای جوان بوشهر برای راه اندازی سینمای روباز و این نامگذاری تقدیر کرد.

کد خبر 35418
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار