سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ - Tuesday, 21 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 0 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
۶ شهرستان استان مرکزی در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت
اراک - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس آخرین گزارش رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۶ شهرستان استان مرکزی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار داردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: شهرستان‌های محلات، خمین، دلیجان، شازند، خنداب و کمیجان از توابع استان مرکزی در رنگ‌بندی جدید کرونا در وضعیت زرد طبقه‌بندی شده‌اند.

وی ادامه داد: شهرستان‌های اراک، آشتیان، تفرش، ساوه، زرندیه و فراهان نیز در این گزارش اکنون در وضعیت نارنجی کرونا هستند و باید موازین بهداشتی اعلام شده برای کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی با حساسیت در این مناطق رعایت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به احتمال وقوع موج ششم ابتلاء به این ویروس بیان کرد: تغییر رنگ‌بندی یک شهر یا استان به معنی رفع خطر نیست و انتظار می‌رود مردم نسبت به رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی پایبند باشند.

جمالیان افزود: واکسیناسیون عمومی تنها راه قطع چرخه انتقال ویروس و پیشگیری از ورود به ششمین موج این ویروس سرکش است بنابر این از تمامی افراد واجد شرایطی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده‌اند می‌خواهیم که با دریافت واکسن در جهت مدیریت این اپیدمی قدم بردارند و به سخنان غیرعلمی و غیرمنطقی پیرامون عوارض واکسن، توجهی نکنند.

کد خبر 35593
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار