پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مدافعان سلامت بوشهر مسئولانه در سنگر نبرد با کرونا ایستاده‌اند
بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مدافعان سلامت استان بوشهر مسئولانه سنگر نبرد با کرونا را رها نکردند و ایستاده‌اند و برای نجات جان مردم در دوران کرونا ماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری صببح چهار شنبه در بازدید از مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس و شهدای هسته‌ای بوشهر اظهار داشت: در بحث کرونا مسئولیت‌پذیری و مظلومیت مدافعان سلامت مطرح است.

وی در نشست با مدافعان سلامت به مناسبت هفته پدافند غیرعامل بیان کرد: مدافعان سلامت مسئولانه برای نجات جان مردم پای‌کار آمدند و اگر آسیبی نیز دیدند این حس را کردند که باید برای مردم از جان خود نیز بگذرند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: مسئولانه ماندن مدافعان سلامت در دوران کرونا کار این عزیزان را بیش‌ازپیش ارزشمند کرد و مردم نیز قدردان این همه ایثار بوده و هستند.

وی با بیان اینکه مسئله کرونا تنها موضوع پزشکی نیست بلکه قسمت پزشکی در این بحران آخرین مرحله است گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون مدافعان سلامت جانانه خدمت کرده و تعدادی از آنان نیز در راه مبارزه با ویروس کرونا به شهادت رسیده که این موضوع با هیچ امر دیگری قابل قیاس نیست.

کشمیری با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در جامعه باعث شد تا مردم با بخشی از تلاش و ایثار کادر درمان و پزشکان در ارتقا سلامتی آشنا شوند گفت: کادر درمان، پزشکان و پرستاران از نخستین روزهای شیوع این بیماری، با تمام توان در صحنه حاضر شدند و تلاش کردند که با ایثار و ازخودگذشتگی، آلام مردم را کاسته و در مسیر درمان آنان و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری برآیند و در این مسیر، چه بسیار پزشکانی و پرستارانی که جان خود را تقدیم مسیر کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: مردم قدرشناس هیچ‌گاه تلاش بی‌وقفه کادر درمان، پرستاران و مدافعان سلامت را از یاد نمی‌برند و به‌طورقطع مهم‌ترین قدردانی جامعه از خدمات این افراد، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل حمزه اعتماد مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر، سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور در مرکز آموزش درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر ضمن بازدید از بیمارستان در نشستی با مدافعان سلامت از آنان با اهدای لوحی تقدیر کردند.

در این نشست از خانواده شهیده زهرا رگبار نیز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 35880
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار