دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
واکسیناسیون ۶۷ درصد جمعیت هدف صحنه در برابر ویروس کرونا
کرمانشاه- فرماندار شهرستان صحنه از واکسیناسیون ۶۷ درصدی جمعیت هدف شهرستان صحنه در برابر ویروس کرونا خبر داد.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان صحنه به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استقبال مردم صحنه از واکسیناسیون کرونا با اعلام رنگ جدید کرونایی در استان کرمانشاه در وضعیت زرد قرار دارد.

وی افزود: تاکنون تعداد ۹۴ هزار و ۸۷۴ دز واکسن کرونا بر اساس اولویت وزارت بهداشت و درمان در شهرستان صحنه تزریق شده که از این تعداد بیش از ۵۳ هزار نفر نوبت اول و ۴۱ هزار و ۱۵۹ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

فرماندار شهرستان صحنه تصریح کرد: همچنین تاکنون ۸۶ درصد جمعیت هدف دز نخست و ۶۷ درصد به صورت کامل در برابر کرونا واکسینه شدند.

حیدری بیان کرد: وضعیت زرد بیماری کرونا شکننده و قابل برگشت به شرایط بحرانی بوده و مردم همچون گذشته برای کنترل کامل بیماری و حفظ سلامت عمومی باید مشارکت فعال در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود کسانی که تا کنون برای واکسیناسیون اقدامی نکرده‌اند هر چه سریع‌تر برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان صحنه گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا به ویژه استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، عدم برگزاری و شرکت در مراسم شادی و عزا به کنترل بیماری کمک خواهد کرد.

کد خبر 36043
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار