شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کشف بیش از ۱۵ میلیاردی کالای قاچاق در استان بوشهر
ایسنا/بوشهر معاون اجتماعی فرماندهی  مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۱۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در این استان خبر داد.

حسین فرهمند اظهار کرد: با اقدام  مشترک مرزبانان  پایگاه های دریابانی کنگان و گناوه  و بارصد و اشراف اطلاعاتی یک فروند لنج تجاری حاوی کالاهای قاجاق که از دبی بسوی بندر گناوه در حرکت بوده با اقدامات عملیاتی هدفمند توقیف شد.

وی در ادامه افزود: مامورین  پس از هماهنگی با مقام قضایی شناور تجاری مذکور را مورد بررسی دقیق قراردادند که توانستند اقلامی نظیر ۴۸ دستگاه لوازم برقی(اتو، آبمیوه گیری)، ۸۱۷ ثوب پوشاک، ۵هزار و ۱۲۲ قلم لوازم آرایشی در انواع مختلف، ۲هزار و ۴۹۶ عدد لوازم آشپزخانه و... و. کشف کردند.

معاون اجتماعی ارزش ریالی کالای مکشوفه را بنا به نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵ میلیاردو۱۶۳ میلیون و ۷۶۰هزار ریال برآورد  اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در این راستا ۵ نفر به عنوان متهم دستگیر و بهمراه پرونده متشکله تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر؛ فرهمند خاطرنشان کرد. مرزبانان استان درراستای تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوابامخلین نظم اقتصادی وقاجاقجیان کالا قاطعانه برخوردخواهندکرد.

انتهای پیام

کد خبر 36260
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار