سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ - Tuesday, 21 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 0 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
گران‌فروشی و تقلب مهمترین تخلف اصناف در استان بوشهر است
بوشهر- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: گران‌فروشی و تقلب مهمترین تخلف اصناف در استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمالی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهروندان نقش مهمی در گزارش تخلفات صنفی دارند و انتظار داریم همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و تخلفات را گزارش دهند.

وی اضافه کرد: طی هفت ماهه نخست امسال دو هزار و ۱۰۴ مورد شکایت پیرامون کالا و خدمات از طریق واحد رسیدگی به شکایات این سازمان و ادارات تابعه اخذ و رسیدگی شده است.

جمالی با اشاره به اینکه ۵۹۰ فقره منجر به کشف تخلف و تنظیم گزارش بازرسی شده است افزود: هزار و ۳۳۵ مورد غیر متخلف تشخیص داده شده و تعداد ۱۷۹ فقره شکایت نیز منجر به مصالحه شده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش کالا بیشترین گزارش‌ها مربوط به انواع نان، مرغ گرم، میوه و سبزی، پوشاک، موبایل، سیمان است ادامه داد: در حوزه خدمات نیز مربوط به تعمیرات خودرو سبک، آرایشگاه‌ها، تعمیر لوازم برقی و خانگی، مشاورین املاک، نصب آسانسور، تعمیر موبایل است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گران‌فروشی، تقلب، ضرر و زیان، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کم فروشی و عدم انجام تعهدات به شاکی به عنوان مهمترین تخلفات کشف‌شده اشاره کرد.

کد خبر 36267
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار