شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
انبار بزرگ کالای قاچاق در بوشهر کشف شد
بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: انبار بزرگ کالای قاچاق در بوشهر کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات گسترده‌ای در این زمینه هستیم.

وی مبارزه با قاچاق را از اولویت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و ادامه داد: با هدف کمک به رونق تولید، تلاش ویژه‌ای را برای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز داریم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف یک انبار بزرگ کالای قاچاق در استان بیان کرد: مأموران انتظامی در پی رصد اطلاعاتی مبنی بر تخلیه و دپوی کالای قاچاق در انباری واقع در یکی از محلات شهر بوشهر، با هماهنگی مقام قضائی به محل عزیمت و نسبت به بازرسی انبار اقدام کردند.

وی افزود: در بازرسی از این انبار لوازم جانبی موبایل، انواع لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، انواع لوازم آرایشی، لوازم یدکی و تزئیناتی خودرو فاقد مدارک گمرکی که قاچاقچیان به صورت غیر قانونی وارد کرده و در این انبار برای انتقال به سایر نقاط کشور دپو کرده بودند کشف شد.

سردار سوسنی تصریح کرد: کالاهای قاچاق موجود در انبار طبق نظر کارشناس مربوطه ۳۳ میلیارد ریال برآورد شده است که در همین رابطه دو متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی ذی صلاح شدند.

کد خبر 36395
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار